domingo, octubre 09, 2011

Cerphs, Yinza i Ikar




Aquí hi ha un montatge que he fet que realment m'agrada molt.
Primer de tot, el dibuix original es el de la dreta, la idea del barret estil mosqueter mosqueter dona un punt de caracterització al personatge i personalitat molt interesant, crec jo.


Després, el de la esquerra del tot es un intent de fer el dibuix variant el color de la linea, ja que un gran amic meu em va aconcellar que ho fes, però el resultat encara no em satisfà del tot, també li he suprimit totes les anotacions que he mantingut en el de la dreta.


I el central es una paranoia que he decidit fer. Bàsicament he agafat els 3 dibuixus que he fet que més m'han agradat (gracies a deu conservava els .PSD (format photoshop sense fons)) i els he volgut juntar i donarlis un nom, el qual esta escrit a la part esquerre per ordre de esquerra a dreta.

Cerphs. Una maga de l'ordre de l'escama, els seus pares eren rebels, els seu avis també. i així tota la seva familia,només coneix una cosa, l'odi cap a l'imperi que va expulsar als seus deus els dracs. Pero, perquè ha de seguir una guerra que no enten?


Yinza. La meva predilecta, el nom prové d'un dels personatges de rol online que he tingut que més m'han agradat. Bàsicament es una tinent nidhuniana encarregada de la busqueda, persecució i eliminació de tots els dracs restatnts del sistema. També serà una de les primeres en adonar-sen de que alguna cosa no rutlla a plutó quan apareixen els primers Ga'han.


Ikar. Una altre Nidhuniana, policia, encarregada de la seguretat a les colonies mes llunyanes, concretament a una colonia de Urà, un que serà els primers planetes en sentir els efectes de la infecció Ga'han.

No hay comentarios:

Publicar un comentario