miércoles, enero 18, 2012

The End of All Things...

D'aqui poques hores presentaré el meu Treball de Recerca al tribunal del Celestí Bellera, he acavat aquesta il·lustració, que la treballaré en directe en la expossició. No negaré que estic una mica nervios. Ahir em van dir una cosa que em va tranquilitzar molt.

"Hay gente que ha buscado su trabajo, libros, historia, películas, pero tu te lo has inventado, quien lo puede saber mejor que tu Álex?"
Gracias :)

Com ja he dit més d'un cop, aquet treball no acava avuí, seguirà moven't-se en el meu cap, canvian, modifican't-se i evolucionan, algun dia seà alguna cosa útil? No ho se. L'única cosa que se es que aquesta história ja forma part de mi, potser es quedi en un calaix de la memoria o acavi en una llibreria.

El temps dirà...

No hay comentarios:

Publicar un comentario