sábado, enero 14, 2012

Terminator Armor. Adeptus Astartes.

Una de les influències més importants que he tingut al llarg de tota la meva vida en el que a histories es refereix i a dibuixos es el Warhammer 40.000, es pot dir que em vaig criar en un local de rol a la meva ciutat natal, amb aquella gent vaig estar forma’t-me com a persona, entre els 11 i els 16 anys.
En allà vaig aprendre el que era el warhammer, un joc de taula de rol, que es juga amb miniatures que cada un muntava i pintava, i el joc es basava tant en l’estratègia com en la sort, ja que es depenia de tirades de daus, però estava en la teva ma tenir més o menys provabilitats de encertar la tirada, no era el mateix haver de treure un 2+ amb un dau de sis cares que un 5+.
Un dels factors que més em van atreure va ser l’increïble rerefons que hi havia, una historia que barrejava una gran quantitat de races, guerres, traïcions e històries.
Aquet dibuix representa un dels supersoldats de l’Emperador de la humanitat, els Adeptus Astartes. Des de sempre havia volgut ser prou bo com per poder dibuixar-los, i tot i que se que encara em cal moltíssima més traça, m’agraden els resultat^^.

1 comentario:

  1. como mola el termi, y el lanzallamas que le pusiste tb! me encantan tus dibujos!

    ResponderEliminar