martes, octubre 18, 2011

Primeres Maquetacions.


He començata ara sí, enserio, la maquetació del treball. Tota la feina que he fet en els últims casi 12 mesos m'ha portat fins a on estic ara. Desde els primers esbossos de "Marte" fets a les escales de la botiga de memare fins al ultims disenys de Yinza Harvin'ger. Ara estic començan a unir totes le peces.

I al juntaro vaig troban noves coses qeu afegir, nous conceptes i nous fets. De moment només tinc enllastida la part de el próleg, on explico la historia de Alexander Von Veir, el narrador, un historiador del 1200 de la segona era humana (futur) i les característiques físiques de la raça nidhuniana. Porto unes 10 pagines contan les ilustracions. Basicament pretenc que sembli  un fals document, el recull de notes i dibuixus trobats i fets per el propi Alexander.

I aquí presento al modificació de dos dibuixus antics per ajustar-se a aquesta idea. La primera preten ser una representació artística del propi Alexander del diseny de creuat nidhunia, i la segona una troballa feta en una lluna llunyana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario